Modul haqida
Modulning maqsadi:
Pedagog kadrlarni qayta tayyorlash va malaka oshirish kurs tinglovchilarini o‘qituvchining innovatsion faoliyati, pedagogik faoliyatning shakllanishi va taraqqiyoti, pedagogik faoliyat tizimida o‘qituvchilik, o‘qituvchining kasbiy mahorati va o‘quv mashg‘ulotlarni loyihalashdagi faoliyati, o‘qituvchi etikasi va axloq-odobi, kasbiy professionalligini oshirish yo‘llarini o‘rgatish.
Modulning vazifalari:
- o‘qituvchining innovatsion faoliyatinining mazmun-mohiyatini;
 - tinglovchilarda innovatsion xarakterga ega pedagogik faoliyatni tashkil etish;
 - o‘qituvchining kasbiy mahorati va o‘quv mashg‘ulotlarni loyihalashdagi faoliyatini takomillashtirish;
 - tinglovchilarning o‘quv loyihalarini ishlab chiqish, portfoliolarni shakllantirish va amaliyotga tatbiq etish malakalarini takomillashtirish;
 - tinglovchilarda pedagogik etika va axloq odob sifatlarini yanada rivojlantirish;
 - pedagoglarda o‘quv mashg‘ulotlar, ma’naviy-ma’rifiy tadbirlarni tashkil etishga innovatsion yondashish ko‘nikma va malakalarini takomillashtirish.
 
Modul tarkibi
        Mavzular: 3 ta
        Hajmi: 8 soat
    
                            
                                                                Harbiy ta’lim o‘qituvchilari kasbiy-pedagogik faoliyatini rivojlantirishga innovatsion yondashuvlar                            
                            
                                
                            
                        
                                        
                            
                                                                Zamonaviy ta’lim texnologiyalarining turlari. Innovatsion ta’limda ilg‘or xorijiy tajribalar integratsiyasi                            
                            
                                
                            
                        
                                        
                            
                                                                Harbiy ta’lim o‘qituvchilarining innovatsion faoliyat natijalarini baholashga tizimli yondashuv.                            
                            
                                
                            
                        
                                        O‘qituvchi
                                